kedai aku

Thursday, September 20, 2012

"NEGARA AKAN HURU HARA & TIDAK AMAN JIKA BARISAN NASIONAL TIDAK LAGI MEMERINTAH"

Itulah kata2 yang aku dengar dari seorang pakcik veteran bekas askar. Sebenarnya aku tak mau masukkan politik2 dalam blog aku nih. tapi kenyataan ini jelas buleh mengganggu akidah seseorang.

Bukanla aku nak kata sokong BN tu salah @ tak betul. Just aku rasa I'tikad yg meletakkan sesorang manusia @ parti sebaris dengan kuasa Allah yg buleh menentukan masa depan @ keamanan adalah perbuatan syirik dan menyekutukan Allah.

Pada pendapat aku, bila negara tidak lagi mengikut syariat yang diperintahkan oleh Allah, maka tunggulah kebinasaan dari Allah tak kira siapapun yang memerintah.

Apalah guna negara maju jika akidah tergadai. tak ubah seperti zaman firaun & namrud. hebat kerajaannya, tapi melingkup dalam neraka buat selama2nya.

@ SAPA2 YANG BERSETUJU DGN PENDAPAT PAKCIK NIE, buleh tak kemukan hujah di bahagian comment. (aku takut, aku salah dalam pendapat)

@ korang rasa, pendapat aku nie betul ke tak?

No comments:

Post a Comment