kedai aku

Friday, April 27, 2012

TO ALL READERS BLOG NIH - AKU MAU BUAT RINGKASAN


Salam semua readers (walaupun siket, tapi ok la dari takder. ada gak pahala aku. insyaAllah). aku sedang berusaha untuk meringkaskan syarahan @ video @ artikel agama yg aku tengok @ study. jadi sape2 yg malas nak tngok video ustaz cerita panjang lebar @ baca artikel syarahan yang panjang lebar cerita pendapat itu dan pendapat ini, maka buleh jek baca ringkasan yg aku da buat (bukan aku yg buat hukum, tapi ulama tu la buat hukum, cuma aku ringkaskan).

cthnya pertanyaa tth hukum MLM. UZAR tulis paaaaaaaaaaaaaaaanjang lebar tak hengat. so aku baca kasi abes, & aku ringkaskan jek camner MLM buleh jadi haram.


Tujuan asal adalah untuk aku catit & tulis apa yg aku belaja supaya tak ilang & tak lupa. kalu kita baca @ dengar pastu kita tulis, sgt membantu untuk ingat perkara yng kita belajar. di samping tu korang juga buleh ambil manfaat. setiap apa yg aku ringkaskan, aku akan sertakan syarahan asal. (kalu ada salah, tlg tegur ar)

Semoga Allah guide aku dalam menulis hukum nie (aku just tulis apa ulama tulis @ cakap).

in b4, aku bukan Ustaz. bukan juga baru nak start. tapi akulah........ Ultraman Taro!!!!!!!

(kalu dapat ilmu tu, jgn lupa share tau. aku nak pahala lebih)

Bye

No comments:

Post a Comment